Не копіювати поведінку
Іноді хтось нам не подобається абсолютно з суб'єктивних причин - це може бути тембр голосу, зовнішність або запах. Але іноді людина, спілкування з яким уникнути неможливо, дійсно веде себе не найбільш гідним чином. І в цьому випадку головне не опуститися до його рівня. З одного боку, це дуже складно зробити, тому що під час бесіди люди часто несвідомо копіюють манеру розмови співрозмовника. Коли ж справа доходить до негативних емоцій, заспокоїти себе буває дуже важко. Самий просто приклад - це коли грублять в транспорті - жахливо складно стриматися і не нагрубити у відповідь. Завжди варто пам'ятати про те, що потрібно спілкуватися з людьми так, як ви хотіли б, щоб спілкувалися з вами. А грубіянів і хамів ніхто не любить.
Будьте відкритими для змін
Не варто приклеювати ярлики в стилі: «Ця людина мені неприємний, я не хочу продовжувати з ним спілкування» при першій зустрічі. Всі ми буваємо не в настрої, чи занадто втомленими, або погано себе почуваємо. Можливо, при наступній зустрічі ви зміните свою думку про людину на діаметрально протилежне. Люди змінюються і у всіх завжди повинен бути другий шанс.
Нічого особистого
Те, що ми думаємо про когось, або хтось думає про нас - усе це суб'єктивне, а не об'єктивну думку. Ніхто не може бути обожнюємо всіма. У таких людей завжди знайдеться така ж кількість ненависників, як і залицяльників. Тому кожен раз думаючи про те, що ви комусь не подобаєтесь, не варто думати, що людина вас ненавидить, і крапка. Може бути, ви просто занадто мало спілкувалися? А це відчуття не дуже приємно і продуктивному спілкування воно явно не допомагає, а робить все тільки гірше. Точно так само, можливо, людина, яка викликає в вас обурення до тремтіння в колінах і сидить в даний момент перед вами на діловій зустрічі, для когось іншого може бути дуже приємним і милим. А ви просто не знаєте його приємних сторін. Тому свою думку ми залишаємо при собі і намагаємося зробити так, щоб воно не вплинуло на результат ділової зустрічі. Ніхто ж не змушує вас дружити, правда?
Пропускайте повз вуха жарти та дотепи
Це один з найскладніших моментів - правильно відреагувати на жарт або пропустити повз вуха колкость. У всіх нас різне уявлення про те, що смішно, а що - не дуже. Якщо для когось один жарт може здатися абсолютно нешкідливою, то для іншого вона може бути мало не смертельним образою. А іноді людина спеціально намагається вивести вас із себе своїми жартами. Навіщо піддаватися на провокації і опускатися до його рівня? Розумніше просто промовчати.
Намагайтеся говорити спокійно і тримати свою міміку і жести під контролем
Набагато важливіше не те, ЩО саме ви говорите, а те, ЯК ви це говорите. Коли ви говорите, що абсолютно спокійні, але при цьому мало не кричіть, вам ніколи ніхто не повірить. Точно так само людина легко помітить неприязнь до нього за висловом вашого обличчя. Спокійний тембр голосу, стежимо за руками і ногами (щоб не перехрещувалися) і намагаємося зберігати вираз обличчя Pockerface.
Вчіться активному слухання
Якщо ви вже зрозуміли, що людина вам неприємний, не зосереджуйте на цьому і не прокручуйте цю думку у себе в голові знову і знову. Замість того, щоб постійно думати про негатив, краще уважно слухайте, що вам говорять. Зосередившись на суті розмови, ви зможете швидше зрозуміти, що саме від вас хочуть, і скоріше закінчити це неприємне спілкування.
Стежте за часом
Це скоріше стосується того, як вести себе так, щоб не дратувати когось. Час - один із самих обмежених ресурсів людини. Воно звичайно для будь-якого в незалежності від статусу і кількості грошей. Тому страшенно дратує, коли людина змушує себе чекати без видимих причин, а просто для того, щоб здатися важливим. Пам'ятайте про це і не змушуйте людей чекати і витрачати найдорогоцінніший ресурс.
Під час спілкування з людиною пам'ятайте про те, що тільки ви в змозі контролювати свою поведінку. І від цього залежить результат вашої бесіди. Так, іноді ми не можемо вибирати собі співбесідника або партнера, але ми можемо вибирати, як себе вести.